2024-2025 навчальний рік
3 курс (12 студентів)
- Використання тестових технологій для оцінювання навчальних досягнень учнів з математики (доц. Грисенко М.В.)
- Математична тривожність та методи її подолання для розвитку учнів в закладах загальної середньої освіти (доц. Грисенко М.В.)
- Методика викладання теорії ймовірностей у закладах загальної середньої освіти (доц. Грисенко М.В.)
- Експерименти в контексті викладання математики (доц. Грисенко М.В.)
- Використання сучасних інформаційних технологій як засобу розвитку пізнавальних інтересів учнів (доц. Грисенко М.В.)
- Методи та прийоми діяльності вчителя на етапі засвоєння вмінь та навичок на уроках математики в закладах загальної середньої освіти (доц. Кушніренко С.В.)
- Використання міжпредметних зв’язків на уроках математики в 5-11 класах (доц. Кушніренко С.В.)
- Нестандартні методи розв’язування рівнянь (доц. Перегуда О.В.)
- Нестандартні методи розв’язування нерівностей (доц. Перегуда О.В.)
- Методика доведення геометричних співвідношень (доц. Перегуда О.В.)
- Формування мотивації учнів опануванню знань з математики (асист. Шовкопляс Т.В.)
- Зв’язок між задачами математики та навколишнім світом (асист. Шовкопляс Т.В.)
4 курс (21 студент)
- Роль математичної освіти у когнітивному та психологічному розвитку учнів в закладах загальної середньої освіти (доц. Грисенко М.В.)
- Використання сучасних ІТ у вивченні математики в закладах загальної середньої освіти (доц. Грисенко М.В.)
- Методи оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційної форми навчання математики (доц. Грисенко М.В.)
- Тестовий контроль як основа здійснення корекції результатів навчання учнів математики (доц. Грисенко М.В.)
- Особливості поточного оцінювання навчальних досягнень з математики учнів в умовах інтерактивного навчання (доц. Грисенко М.В.)
- Управління самостійною роботою учнів засобами інформаційних технологій у навчанні математичних дисциплін (доц. Грисенко М.В.)
- Методи розв’язання задач з параметрами на уроках математики у закладах загальної середньої освіти (доц. Грисенко М.В.)
- Методика використання рефлексії на уроках математики, як засіб забезпечення психологічного комфорту старшокласників у період війни (доц. Грисенко М.В.)
- Сучасні уроки математики: технології STEM-освіти (доц. Грисенко М.В.)
- Формування критичного мислення при навчанні математики в закладах загальної середньої освіти (доц. Кушніренко С.В.)
- Використання проєктних технологій при навчанні математики в закладах загальної середньої освіти (доц. Кушніренко С.В.)
- Створення динамічних засобів наочності для навчання геометрії за допомогою платформи GeoGebra (доц. Кушніренко С.В.)
- Графічний метод розв’язування рівнянь, нерівностей та їх систем (доц. Кушніренко С.В.)
- Методика застосування тригонометричних функцій до роз’язування задач (доц. Перегуда О.В.)
- Метод додаткових побудов у геометрії (доц. Перегуда О.В.)
- Методика розв’язування функціональних рівнянь (доц. Перегуда О.В.)
- Побудова графіків елементарних функцій в шкільному курсі математики (асист. Клімчук Т.В.)
- Методика розв’язування логарифмічних рівнянь та нерівностей (асист. Клімчук Т.В.)
- Створення навчальних матеріалів з математики засобами Overleaf (асист. Клімчук Т.В.)
- Застосування пакету Octave для розв’язування задач шкільної математики (асист. Клімчук Т.В.)
- Актуальність застосування ШІ у викладанні математики (асист. Шовкопляс Т.В.)
1 курс магістратури (9 студентів)
- Математичне моделювання у шкільному курсі математики як засіб мотивації (проф. Вижва З.О.)
- Використання сучасних інформаційних технологій як засобу розвитку пізнавальних інтересів учнів (доц. Грисенко М.В.)
- Впровадження елементів STEM системи у навчання на уроках математики (доц. Грисенко М.В.)
- Метод математичної індукції (доц. Грисенко М.В.)
- Методи навчання та викладання математики в країнах ЕС (доц. Грисенко М.В.)
- Інноваційні напрямки математичної освіти в країнах ЕС (доц. Грисенко М.В.)
- Методика вивчення вибраних розділів алгебри та початків аналізу у закладах загальної середньої освіти (доц. Кушніренко С.В.)
- Елементи комбінаторики у шкільному курсі математики (доц. Кушніренко С.В.)
- Чисельні методи розв’язування звичайних диференціальних рівнянь (асист. Клімчук Т.В.)
2 курс магістратури (3 студенти)
- Елементи математичного моделювання у шкільному курсі математики (проф. Станжицький О.М.)
- Методика вивчення елементів вищої математики у шкільному курсі алгебри і початків аналізу (доц. Кушніренко С.В.)
- Методика розв’язування задач на побудову (доц. Перегуда О.В.)
2023-2024 навчальний рік
3 курс (16 студентів)
Курсовий проект з сучасних інформаційних систем та технологій
- Експерименти в контексті викладання математики (доц. Грисенко М.В.)
- Методи оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційної форми навчання математики (доц. Грисенко М.В.)
- Тестовий контроль як основа здійснення корекції результатів навчання учнів математики (доц. Грисенко М.В.)
- Особливості поточного оцінювання навчальних досягнень учнів з математики в умовах інтерактивного навчання (доц. Грисенко М.В.)
- Експериментальна перевірка результативності впровадження методичної системи навчання майбутніх фахівців з викладання математики (доц. Грисенко М.В.)
- Управління самостійною роботою студентів засобами інформаційних технологій у навчанні математичних дисциплін (доц. Грисенко М.В.)
- Створення навчально-методичних презентацій за допомогою штучного інтелекту (доц. Кушніренко С.В.)
- Методика вивчення окремих тем шкільного курсу геометрії за допомогою GeoGebra (доц. Кушніренко С.В.)
- Створення динамічних засобів наочності за допомогою GeoGebra (доц. Кушніренко С.В.)
- Стохастичний інтеграл Іто – модель дифузійної динамічної системи (доц. Ільченко О.В.)
- Вінерівський процес – математичний спосіб описання мікросередовища (доц. Ільченко О.В.)
- Пуассонівський процес (доц. Ільченко О.В.)
- Пропозиційне секвенційне числення та його реалізація (асист. Асроров Ф.А.)
- Пропозиційне резолюційне числення та його реалізація (асист. Асроров Ф.А.)
- Задача розфарбування графів та їх реалізація (асист. Асроров Ф.А.)
- Побудова графіків функцій в шкільному курсі математики (асист. Клімчук Т.В.)
- Застосування сучасних інформаційних технологій при викладанні деяких тем математики (асист. Шовкопляс Т.В.)
Курсовий проект з технології обчислювального експерименту
- Математика в технологіях обчислювального експерименту (асист. Шовкопляс Т.В.)
4 курс (17 студентів)
Курсовий проект з математичних основ захисту інформації
- Методика вивчення елементів теорії ймовірностей за допомогою прикладних задач у шкільному курсі математики (доц. Кушніренко С.В.)
- Мотиваційне використання народної мудрості при вивченні математики (доц. Кушніренко С.В.)
- Застосування рекурентних співвідношень (доц. Перегуда О.В.)
- Побудова та дослідження оптимального плану транспортної задачі (доц. Перегуда О.В.)
- Моделювання випадкових імпульсних переходів стохастичним інтегралом по пуассонівській мірі (доц. Ільченко О.В.)
Курсовий проект з методики викладання математики в середній школі
- Порівняльний аналіз шкільної математичної освіти в Україні та за кордоном (проф. Станжицький О.М.)
- Диференціальні рівняння у шкільному курсі математики (проф. Станжицький О.М.)
- Використання сучасних інформаційних технологій як засобу розвитку пізнавальних інтересів учнів (доц. Грисенко М.В.)
- Математичні моделі в управлінні бізнес процесами (доц. Грисенко М.В.)
- Методика викладання математики в країнах ЕС та інноваційні напрямки математичної освіти (доц. Грисенко М.В.)
- Використання зарубіжного досвіду для практико-орієнтованого вивчення теми «Похідна та її застосування» в класах гуманітарного та фізико-математичного спрямування (доц. Грисенко М.В.)
- Методика використання рефлексії на уроках математики, як засіб забезпечення психологічного комфорту старшокласників у період війни (доц. Грисенко М.В.)
- Сучасні методи та підходи в вивченні математики в закладах середньої освіти (доц. Грисенко М.В.)
Курсовий проект з цифрових освітніх ресурсів
14. Використання сучасних цифрових технологій в освітньому процесі (асист. Асроров Ф.А.)
15. Цифрові освітні ресурси на уроках математики (асист. Асроров Ф.А.)
16. Особливості застосування сучасних цифрових освітніх ресурсів та платформ у викладанні математики (асист. Шовкопляс Т.В.)
17. Поєднання класичних методів викладання математики та застосування сучасних цифрових освітніх ресурсів у викладанні математики (асист. Шовкопляс Т.В.)
1 курс магістратури (4 студенти)
- Методика розв’язування систем рівнянь з параметрами (доц. Перегуда О.В.)
- Методика розв’язування нерівностей з параметрами (доц. Перегуда О.В.)
- Методика вивчення вибраних розділів алгебри та початків аналізу у закладах загальної середньої освіти (доц. Кушніренко С.В.)
- Елементи вищої математики у шкільному курсі математики (доц. Кушніренко С.В.)
- Класичні та евристичні методи розв’язування математичних задач (доц. Кушніренко С.В.)
2 курс магістратури (11 студентів)
- Інтеграція STEM-освіти в Україну: Світовий досвід та практичні рекомендації (проф. Станжицький О.М.)
- Методика застосування методу координат до розв’язування геометричних задач (доц. Перегуда О.В.)
- Прикладні задачі в шкільному курсі алгебри і початків аналізу як засіб мотивації (доц. Кушніренко С.В.)
- Евристичні методи навчання як засіб зацікавлення учнів математикою (доц. Кушніренко С.В.)
- Навчання математики в новій українській школі в контексті STEM-освіти (доц. Грисенко М.В.)
- Використання штучного інтелекту в закладах середньої освіти (асист. Чернова О.О.)
- Математичне моделювання у шкільному курсі математики як засіб мотивації (проф. Вижва З.О.)
- Математичне моделювання у шкільному курсі математики (проф. Станжицький О.М.)
- Створення дидактичних ігор з математики з допомогою ШІ (доц. Гончаренко Я.В.)
- Інтерактивні математичні моделі в навчанні математики (проф. Працьовитий М.В.)
- Методика навчання теорії ймовірностей та елементів математичної статистики в профільній школі (доц. Гончаренко Я.В.)
2022-2023 навчальний рік
3 курс
- Використання сучасних інформаційних технологій як засобу розвитку пізнавальних інтересів учнів
- Методика викладання математики в країнах ЕС та інноваційні напрямки математичної освіти
- Методика викладання початків математичного аналізу у старшій школі. Застосування похідної
- Методика викладання теми показникової та логарифмічної функції в старшій школі
- Методика викладання теми тригонометрія в старшій школі
- Математичне моделювання за допомогою рівнянь з параметрами
- Дослідження інструментів дистанційного викладання геометрії у середній школі
- Методика вивчення геометричних ймовірностей у профільних класах
- Класичні та евристичні методи розв’язування математичних задач
- Використання інтерактивних технологій на уроках математики
- Формування компетентностей учнів на уроках математики
- Методика навчання розв’язування задач
- Застосування похідної дослідження функцій
- Методика вивчення показникових та логарифмічних рівнянь
- Інтеграл у шкільному курсі математики
- Методика розв’язування олімпіадних задач
- Реалізація міжпредметних зв’яків на уроках математики в основній школі
4 курс
- Особливості викладання математики за типовою освітньою програмою в загальноосвітніх школах для учнів п’ятих класів
- Математичні моделі прогнозу розвитку ринку освітніх послуг
- Інтернаціоналізація математичної освіти в Україні
- Математичне моделювання рейтингового оцінювання в системі освіти
- Задача про p-медіану та її AMPL-реалізація
- Методика створення геометричних моделей для розв’язування алгебраїчних задач
- Візуалізація геометричних методів розв’язування прикладних задач з параметром
- Комп’ютерно орієнтовні підходи до викладання математичних дисциплін
1 курс магістратури
- Методика викладання математики у різних країнах світу
- Математичне моделювання на уроках математики
- Методика використання комп’ютерних програм для аналізу прикладних задач
- Використання Khan Academy для вивчення та популяризації математики
- Методика вивчення вибраних розділів алгебри та початків аналізу у закладах середньої освіти
- Елементи комбінаторики у шкільному курсі математики
- Метод математичної індукції в алгебрі
- Похідна та її застосування у шкільному курсі математики
- Елементи вищої математики у шкільному курсі алгебри і початків аналізу
- Використання елементів STEM – освіти на уроках алгебри і початків аналізу в сучасній школі
- Особливості використання методу доцільних задач під час вивчення показникової та логарифмічної функцій в курсі алгебри і початків аналізу профільної школи
- Створення електронного методичного посібника з теми «Первісна та інтеграл у шкільному курсі математики»
-
Наближені обчислення у шкільному курсі математики
2 курс магістратури
- Диференціальні рівняння у шкільному курсі математики
- Математичне моделювання та аналіз випадкових механічних процесів
- Ігрові та інтерактивні технології у навчанні як засіб зацікавлення учнів математикою
- Евристичні методи навчання математики в школі
- Дослідження поведінки гармонічного осцилятора при випадкових збуреннях процесами типу “білого та дробового шумів”
- Особливості методики навчання математики у 5 класі за програмою НУШ та Інтелект України з використанням ІКТ
- Методика навчання логарифмічних рівнянь та нерівностей параметрами в закладах середньої освіти
- Методика вивчення тригонометричних та трансцендентних нерівностей в закладах загальної середньої освіти